wtorek, 14 stycznia 2014

Rozdział 3 - Spotkanie & Nowa rola

1 Lipca (nadal)
(Laura)
- Łał cudowna piosenka !! - krzyknęłam blondynowi prosto w ucho. Chyba się przeraził bo spadł z krzesła na którym właśnie siedział.
- Ałł to bolało ! - ups. no cóż
- Sorki. - odpowiedziałam z rumieńcami na ustach
Potem moja siostra zawołała nas na obiad.
- Pizza !! - wykrzyknęliśmy ja i Ross w tym samym czasie.
Po skończonym obiedzie postanowiliśmy pójść się przejść. Po drodze niestety zderzyłam się z pewną szatynką a Ross stojącym obok niej rudzielcem.
- Przepraszam - powiedziałam
- Ja też przepraszam - odezwał się Ross
- Nic się nie stało. Jestem Raini Rodriguez a to Calum Worthy a wy ? - spytała
- Nazywam się Laura Marano a to Ross Lynch mój...
- Chłopak ? - dokończył za mnie Calum
- CO ??? Nie to tylko mój przyjaciel - zrobiło mu się głupio. Z tej niezręcznej w prost sytuacji wyrwała nas Raini
- Tak ??To fajnie bo szukają 2 aktorów najlepiej przyjaciół do serialu Austin&Ally. Tak sobie pomyślałam że wy moglibyście zagrać tamte role
- Aaa to stąd was kojarzę. Jak byłem mały to ciągle oglądałem ten serial - odpowiedział Ross
- Tak. Niestety dziewczyna i chłopak grających Austina i Ally mocno się skłócili i producent kazał nam wybrać inną dwójkę. - tym razem odezwał się Calum
- Ale wy kręcicie już 10 sezon - powiedział Rossy
- No wiem... To co zgoda ? - powiedziała dziewczyna
- A się zgadzam a ty Laura ? - hmmm a co mi tam ;p
- Tak
- Ale suuper. Wiecie że jutro kręcimy fragment takiego uroczego momentu.- w tym momencie ja i blondasek dziwnie na siebie spojrzeliśmy- Ok tu są wasze scenariusze i nasze numery telefonu oraz adres studia. Reżyser się na pewno zgodzi bo od miesiąca kogoś szukamy. Miło było nam was poznać pa ! - Wygłosiła Rain
- Na razie !! do jutra
(Ross)
Wracaliśmy w ciszy którą od razu przerwałem
- Hey cieszysz się z roli ? - spytałem
- Tak i to bardzo od zawsze chciałam być aktorką !
- Ja też
Odprowadziłem szatynkę do domu i dałem buziaka w policzek :*

^Następnego dnia o 14.00^

Nagrywaliśmy o 15.00 więc miałem jeszcze trochę czasu aby douczyć się roli. Nasze rodziny wiedziały już o tym. Gdy wybiła piętnasta ruszyłem do domu Laury.
- Hey Lau - przywitałem się
- Hey Blondasku gotowy ?
- No pewnie
Ruszyliśmy do studia. Od razu przy wejściu powitał nas reżyser i Rani no i Calum też :)
Pokazali garderobę i takie tam. Kazał nam się również przebrać w serialowe stroje
Zaczęło się
- Iii Akcja - krzyknął reżyser
Żółty - Ross
Czerwony - Laura
Fioletowy narrator 
* Austin jest w szpitalu ponieważ Ally walczy o życie i chce ją wspierać. Wredna Kira chciała ją zabić po tym jak dowiedziała się że są razem.
-Austin a co jeśli nie przeżyję ? Przestaniesz mnie kochać
-Nie
- Jak to ? Przecież mnie nie będzie.. 
- Ally :) Bo umrzeć to zbyt mały powód by przestać kochać
- Austin to było .. piękne dziękuję Lecz przepraszam że mnie pokochałeś teraz będziesz tylko cierpiał
- Za miłość się nie przeprasza . Ally kochanie zrozum że jesteś wszystkim tym co chciałem mieć
- Austin to naprawdę słodkie
Potem zbliżyli się to siebie i pocałowali*
----------------------------------------------------------------------------------
To jak ? Wiem że kródki no cóż ;p paa piosenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz